zondag 26 juli 2009

CCT 70 - "Eye eye!"

Vandaag maar weer eens lekker aan de knutsel gegaan en begonnen met mijn kerstkaarten. Een tijd geleden heb ik van Sugar Nellie de stempel 'partridge in a peartree' gekocht en daar wilde ik sowieso een gedeelte van mijn kerstkaarten mee maken. Het is een grote stempel met lekker veel kleurwerk maar zo kan ik steeds beter worden in het werken met de Copics! En mocht ik even genoeg hebben van mijn Copics, dan ga ik gewoon verder met mijn derwent. Ik houd deze kerstkaarten nog even geheim, maar hier alvast wel een ander kaartje voor de challenge op Cute Card Thursday.
In tegenstelling tot mijn kerstkaartje is dit kaartje nog op en top zomers. Ik heb het gemaakt met papier uit de 'Snorkel' lijn. De challenge was om eyelets te gebruiken en die heb ik dan ook een aantal keer gebruikt. In de tag met een functie (om het lintje doorheen te laten piepen) en boven het visje ter decoratie. De brads in de vorm van visjes vond ik helemaal super en dit vond ik een mooie gelegenheid om ze te gebruiken! Dank je wel voor het kijken!

Today I had the time to make some cards. I started today with making my christmas cards. I've bought the Sugar Nellie stamp 'partridge in a peartree' a while ago and I decided to make a couple of christmascards with this stamp. It's a big stamp, so I can practise colouring with my Copic Markers a little more. And if I am bored with the Copics I go on with my Derwent pencils! My Christmascards will be secret for a while but I can show you my entry for the Cute Card Thursday challenge.
The challenge was to use some eyelets on your cards. I've used some eyelets on the tag and near the fishes. My papers are from 'Snorkel', the stamp is from Magnolia, the eyelets from Making Memories and I don't know where the fishbrads come from. I only know that I love these little fishes a lot and that they are perfect for this card! Thanks for watching!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten