woensdag 17 februari 2010

Blogcandy

Hallo allemaal!

Vandaag even geen kaartje, maar een blogcandy. Normaal gesproken ben ik altijd te lui om mee te doen aan een blogcandy maar deze vond ik toch wel erg gaaf. Ik ben altijd al een fan geweest van Marianne Design. Ze hebben altijd van die lieve stempeltjes, leuke teksten, schattige knipvellen en nu ook hele leuke stansen enzo, ik ben er gewoon altijd helemaal weg van. En nu komt er dus een Marianne Design challenge blog :) Vandaag dat ik het toch niet even kon laten om een gokje te wagen. Ik hoop snel een kaartje te kunnen posten maar ik heb zoveel leuke nieuwe tijdschriften om in te neuzen en morgen weer een workshop dus ik ga me daar eerst even op voorbereiden!
Groetjes!

Hi everybody!

Today no card but a blogcandy. Usually I am too lazy to do a blogcandy but I really liked this one. I always love the stuff from Marianne Design and this candy is hers. She makes the most cute stamps, nice textstamps and amazing dies, I really love it. And now there will be a Marianne Design Challenge Blog :). So I couldn't resist taking part in tis challenge. I hope I can post another card soon but I have a nice new magazine and a workshop tomorrow so I must prepare myself!
Bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten