vrijdag 20 augustus 2010

Ollies - Wat 'n geluk!

Deze kaart ligt al een tijdje onafgemaakt in een van mijn knutselbakken. Ik moest alleen de bloemetjes er nog even opplakken en dat heb ik eergisteren dus eindelijk gedaan. De stempel is een Ollie van Nellie Snellen. Een al wat oudere maar nog steeds onwijs gave set met daarin verschillende onderdelen zodat je zelf je eigen plaatje kan samenstellen. Ik heb het jongetje en het meisje op de kruiwagen gezet, het lieveheersbeestje erbij en wat gras ervoor en daarna lekker kleuren maar! Ik vind het een vrolijk kaartje geworden. Fijn weekend alvast!

This card is laying in my craftroom for a couple of weeks now. I've finished it wednesday (I only had to put the purple flowers onto the card and stamp the text). The stamps are Ollies from Nellie snellen. The stamps are from last year but I like the possibilities of it. There are many different little stamps on in one set and it's perfect for masking. I've put the boy, girl and ladybug on the wheelbarrow and stamped some grass in front of it. Have a nice weekend!
stamp: Ollies Summer (Nellie Snellen), Eline's Vintage Stamps (textstamp)
papers: Green at heart (Basic Grey)
tools: Graden Trellis deep edge punch (Martha Stewart), Copic Markers
embellishments: flower, rosebuds

1 opmerking:

  1. Een heel vrolijk kaartje met mooie kleuren gecombineerd.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen