maandag 15 augustus 2011

Zomerse Tilda

Zoals vrijwel ieder weekend, wil ik toch altijd proberen om nog een kaartje te maken: het blijft toch mijn manier van ontspannen. Ook gisteren is dit weer gelukt en hieronder zien jullie het resultaat. Op dit moment ben ik al mijn papier een beetje zat. Ik heb een paar weken geleden drie velletjes Maja design gekocht en daar was ik helemaal mee in de wolken, maar voor de rest is al mijn papier oud. Ik heb het idee dat de laatste kaarten allemaal met hetzelfde papier zijn gemaakt... Binnenkort maar weer eens wat nieuwe velletjes opdoen dus ;)
Over de kaart: toen ik de sketch op Simply Magnolia zag wist ik meteen dat ik deze stempel zou gaan gebruiken, wat een cutie is het, zo in het gras. Ik heb de sketch precies gevolgd en voor de bloemetjes heb ik kant en klare exemplaren gebruikt die ik al een lange tijd had liggen maar hier perfect bij pasten. Nog wat uitgestanste en uitgeponste vlinders en swirls erbij en een gestempelde 'joepie!' en deze kaart is perfect voor een verjaardag of om op te sturen naar iemand die op vakantie gaat! Fijne maandag allemaal!

**********************************************************
Simply Magnolia: sketch
Magnolia Stamp Lovers: flowers
Just Magnolia: Holiday fun
Stamp something: dog days of summer
**********************************************************
As every weekend, I have really tried to make a card: it's a good way to relax! Yesterday I've made this one. At the moment I don't love my papers so much: most of it (except my Maja Design papers) I have for such a long time now, time for shopping new paper ;)
About the card: I saw the sketch on Simply Magnolia and knew that I would use this stamp, it's such a cutie! I've followed the sketch and used some old  flowers who are going really well with the colours. Some punched butterflies and dragonflies and a stamped 'Yoohoo' in dutch and card is perfect for someone who is leaving for a holiday or for a birthday! Have a happy monday!

Stamps: Magnolia, Eline's textstamp (MD)
Papers: In the meadow (MD)
Tools: cuttlebug, creatables butterflies, swirls, punch dragonfly (action), punch butterfly (Pipoos), stickles stardust (Ranger)
Embellishments: flowers (petaloo)
Coloured with: copics







10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Chantal! Deze Tilda is inderdaad erg cute!
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy bij Yvonne!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD met het winnen van de candy!!
    Wil je mij nog even mailen waar ik het naartoe mag sturen??
    Mooi kaartje heb je gemaakt! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje. En gefeliciteerd met je gewonnen prijs.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superlief kaartje Chantal!!!
    Ik lees dat je (weer) een candy hebt gewonnen...gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Chantal,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!
    Erg leuk gemaakt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is wonderful!
    Great take on the theme.
    Thanks for joining us this week at JM/HS.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal, wat een prachtexemplaar, ik vind de stempel en de kleuren super.
    Van harte gefeliciteerd met het winnen van de leuke candy bij Yvonne, veel plezier ermee.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the card and the stamp! Thank you for joining the MSL Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een hele mooie kaart.En leuke kleuren ook gebruikt.

    Bedankt voor het mee doen bij Simply Magnolia.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen