maandag 9 juli 2012

Juli - mannenmaand

Ieder jaar in juli is het weer zover: dan moet ik weer aan het maken van mannenkaarten! Om een of andere reden zijn er juist in de maand juli veel mannen jarig en tja, ik maak nu eenmaal veel liever schattige kaartjes maar die zijn (niet altijd) voor mannen geschikt. Tijdens het heerlijke knutselweer van gisteren ben ik dus aan de slag gegaan en heb ik er alvast eentje gemaakt zodat die morgen op de post kan. Uiteindelijk was ik net op tijd klaar om nog eventjes in de zon buiten te kunnen zitten om een boek uit te lezen, voordat het opnieuw betrok. Ik heb dit keer een kaart zonder stempelafdrukje gemaakt, een hele uitdaging voor mij. Toch vind ik het juist ook wel eens leuk om te doen en met de sketch van Dutch Card Lovers was het ook nog vrij makkelijk. Ik ben lekker in de weer geweest met distressinkten, mijn cuttlebug en cricut en uiteindelijk is dit het resultaat. Ik wens jullie allemaal een fijne maandag verder!

Stempel: tekststempel verjaardag (Kars)
Papier: Vintage blokje (Action)
Tools: cricut met cartridge George and Basic shapes, cuttlebug, embossing folder seeing spots (allemaal Provocraft), creatables Winter Wishes  LR0187 (Marianne Design), distress inkt Pine Needles, Dusty Concord (Ranger)
Embellishments: natuurraffia 

11 opmerkingen:

  1. Mooie stoere uitwerking van de schets! Zonder stempel is het goed gelukt! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Jouw mannenkaarten lukken beter dan de mijne, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaart!
    En wat gaaf is je bruidsboeket. Super dat je het zelf gemaakt hebt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!!! Lekker stoer en prachtige effecten op je kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuke kaart.
    een echte mannen kaart

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie mannenkaart hoor!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige stoere mannenkaart. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en toch stoere kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gave kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een stoere mannenkaart!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen