donderdag 11 oktober 2012

DDCC - inspiration photo

This week we have a Photo Inspiration challenge for you over at Dutch Dare Card Challenges. Lovely autumn colours such as orange, purple and a little bit of black and green. Jump over to the DDCC blog and check out what my other teamies made and join us! You can check out the inspiring photo at the bottom of my post.

**************************************************

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de inspiratiefoto die deze week onze challenge is bij Dutch Dare Card Challenges. Herfstkleuren als oranje en paars voeren de boventoon en dus ben ik hier mee aan de slag gegaan. Ik heb gekozen voor een stempel van Sugar Nellie die een kleine knipoog geeft naar Halloween (kijk maar in haar haar). Ik vond het eigenlijk wel leuk om ook eens met kleuren als zwart en oranje te werken. Misschien hebben jullie ook wel zin om mee te doen, ga dan snel naar de site van Dutch Dare Card Challenges. Fijne donderdag allemaal!

 Stempel: Little Goth Girl (Sugar Nellie), tekststempel (Marianne Design)
DP: Eline's Folklore (Marianne Design)
Tools: cuttlebug, boekenvoordeel stans, bloemenstans (joy!), ticket stans (Whimsy) iron fence edge punch (Martha Stewart)
Embellishments: rose ribbon black, bloemen (Boekenvoordeel)
Gekleurd met: Derwent potloden

 Halloween-Inspiration-Orang

16 opmerkingen:

  1. Such a pretty card. Love that image and how you have colored it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart in herfstkleuren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap gedaan Chantal, ik vind het een heel mooi kaartje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, love the framing on your image!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg geslaagd kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi deze kaart, super gaaf geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    wat een leuke kaart zeg!! Dat afdrukje is schattig en de kleruen van je kaart assen perfect!
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen...Hangt wel van de sluitingsdatum af.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad prachtig warme herfstkleuren!! Erg mooi kaart hoor Chantal.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart! Een gezellige weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje Chantal!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaart geworden, Chantal. Ik zie dat je allerlei linken hebt bijgevoegd, ben ik eigenlijk vergeten!!
    Volgende keer dan maar, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aw, your card is adorable!! I love those cute flowers and pretty borders! Hugs, Lilia (DT Sister)

    BeantwoordenVerwijderen