zondag 12 mei 2013

Iphone hoesje

Al een paar weken lacht dit Iphone-hoesje mij vriendelijk toe vanuit de winkel. Allereerst natuurlijk omdat hij me er heel de tijd aan herinnerde dat het nog maar heel even was tot ik mijn nieuwe telefoon bij het verlengen van mijn abonnement op kon halen (een Iphone, woehoe). Ten tweede had ik ook onwijs veel zin om dit hoesje te pimpen. Het is namelijk niet zomaar een Iphone beschermhoesje, nee, het is er eentje die je kan borduren. Manlief werd al bijna gek van mij. Zijn abonnement was namelijk een paar weken eerder verlopen en ik vroeg steeds of ik er voor hem ook niet een mocht maken, maar ja, dat zag hij niet zo zitten... 

Uiteindelijk heb ik mijn eigen hoesje ook beschaafd geborduurd. Met een klein patroontje van een hartje heb ik de achterkant opgeleukt en zo is het toch helemaal mijn unieke hoesje geworden. Zo heb ik hier weer jarenlang plezier van en ik heb ook nog een leuke borduurmiddag gehad, het mes snijdt aan twee kanten hè  hihi. Fijne moederdag allemaal!


Benodigdheden: Iphone-hoesje geschikt om te borduren (Pipoos)
DMC-garen in een kleur naar keuze (ik heb nr. 601 gebruikt)

8 opmerkingen:

  1. Haha leuk!
    Veel plezier met je iPhone, uit ervaring weet ik hij is super!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Heel erg leuk gedaan, zo is het echt een schattig hoesje..veel plezier met je IPhone..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supermooi gedaan Chantal, echt super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geinig! En veel plezier met je nieuwe phone :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW Chantal dat ziet er wel erg gezellig uit zeg!! Veel plezier ermee. Het leuke is dat je er iedere keer weer opnieuw van kunt genieten als je je mobiel weer vast hebt......hahha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig idee om een hoesje te pimpen zeg. EN als je het hartje zat bent kun je er weer wat anders op borduren... Echt gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen