donderdag 6 juni 2013

DDCC #220 - Summer's coming

Summer's coming! And it's true, the weahter is lovely in Holland the past few days, and it will be this nice for some more days! I love reading in the garden, drinking some drinks with some friends and other summerthings! There is also summer in this weeks challenge over at Dutch Dare Card Challenges. This weeks theme is: 'Summer's Coming'. So bring out the bright colours and images with icecreams and the sea on it! I've worked with Sunny Day from the Paper Shelter, she is also ready for summer ;-) Good luck with this weeks challenges and hope to see you at Dutch Dare Card Challenges!

**************************************************

Jeeeeeeej, de zomer komt er eindelijk aan! De afgelopen dagen was het heerlijk weer en het ziet ernaar uit dat het nog even zo blijft. Ik ben gek op lezen in de tuin, een terrasje pakken met vrienden en andere zomerdingen, dus ik ben helemaal in mijn sas. Wat dubbel zo lekker is, is dat mijn man en ik nu vakantie hebben. We blijven dit jaar thuis, maar het is toch heerlijk om lekker in onze nieuw-betegelde tuin te zitten.

Deze week is de challenge bij Dutch Dare Card Challenge ook 'Summer's Coming'. Haal dus maar alle zomerpapiertjes en zomerplaatjes uit de kast en leef je uit. Ik heb dit keer Sunny Day van de Paper Shelter gebruikt en ik denk dat ik straks ook weer zo in de tuin ga zitten, haha. Veel plezier met de challenge!

Stamp: Punch-it clear stamp (Pipoos)
Paper: Blossoms and butterflies (DCWV)
Embellishments: brads fish
Coloured with: Copic and Flexmarkers

9 opmerkingen:

  1. OOOh die is er echt helemaal klaar voor, vrolijke kaart en leuk plaatje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Prachtig zomers kaartje en ..super ingekleurd..geniet van de zon en jullie vakantie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat treffen jullie het met het weer Chantal, helemaal super, echt genieten. Ik vind je kaartje supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje past perfect bij het weer nu :) Heerlijk he! Geniet nog van je vakantie!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal

    Wat een vrolijk en lief kaartje, geniet je van het heerlijke weer in je vakantie..........je krijgt wat je verdiend hé.

    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groetjes terug Chantal. Een heel vrolijk en schattige kaart. Geniet maar lekker van je vakantie. Je hebt het mooi getroffen met dit prachtige weer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal, wat een super zomers kaartje!! Ik kan me indenken dat je zin hebt in de vakantie, ook al blijven jullie thuis. Het weer wordt prachtig, als we de voorspellingen mogen geloven.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen