dinsdag 23 juli 2013

Mannenkaarten

Tja, ik riep het al eventjes geleden, dat ik nog wat mannenkaarten nodig had. Inmiddels begint de tijd te dringen en met nog twee verjaardagen deze week moest ik er nu dus echt aan geloven. En dus meteen nadat ik heerlijk terug was gekomen uit Renesse (we hadden een dag en een nachtje bij vrienden in het bungalowhuisje van hun (schoon)ouders gespendeerd) ben ik meteen even door mijn Pinterest-account gaan bladeren. Dit modelletje had ik dus ook gepind en ik besloot om er maar meteen twee te maken. Het zijn natuurlijk ontzettend makkelijke modelletjes, maar wel erg leuk. Ik wens jullie allemaal een fijne avond verder, ik ga snel nog even van de hopelijk wat koelere avondlucht genieten, hier boven op mijn hobbykamer is het nog vrij warm. Ik kom snel weer bij jullie langs!

Paper: papicolor hagelwit en groen
Stempel: Marianne Design
Embellishments: Washi-tape (Action), groen satijnlint
Tools: afrondpons (Pipoos)

8 opmerkingen:

  1. Is hier ook nog niet echt koel hoor, ga zo ook maar weer even afkoelen in de tuin! Leuke kaartjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gááf Chantal,lekker strak en kleurrijk,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,

    leuke kaartjes hoor, mooie kleurtjes.
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superdesuper creatie heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!
    Hele leuke kadootjes
    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaartje, mooi kleurrijk en vrolijk!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn prachtig geworden Chantal, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. inderdaad, twee vrolijke en leuke kaartjes heb je hier ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hoor zo'n dagje Renesse!! En je kaarten zien er super vrolijk en gezellig uit. Lang leve Pinterest haha!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen