donderdag 5 december 2013

Creative Knockouts #14 - Christmas Splendor

This week at Creative Knockouts we would like you to make a Christmas Splendor - card. So bring out the beautiful Christmas-goodies and make a beautiful card with it! Our sponsor this week is Crafty Sentiments and I've worked with Cold Christmas. I've also used an image from Marianne Design as a background image. I've used some Stampendous Frantage to make it more look like Christmas. With some flowers, some stars and blue papers this card feels like Christmas, doesn't it? Hope you can join us this week!

****************************************************

Deze week zouden we het leuk vinden bij Creative Knockouts als je iets maakt wat de kerstpracht goed weergeeft. Zoek dus lekker al je kerstspulletjes bij elkaar en maak ons blij met een mooie kerstkaart. We worden deze week gesponsord door Crafty Sentiments en ik heb gekozen om te werken met Cold Christmas.
Daarnaast heb ik ook gekozen voor een afbeelding van Marianne Design als achtergrond. Deze komt van het vel Wintervillage af en kun je dus ook heel leuk gebruiken in combinatie met een stempel. Langs de randen heb ik voor het eerst wat Frantage van Stampendous gebruikt, maar volgens mij is het nog niet helemaal goed gegaan, misschien moet ik het iets langer verhitten? Ik vind het in ieder geval wel een superfeestelijke touch aan de kaart geven ;-)
Verder nog wat bloemetjes, roosjes, meeldraadjes, een gaasje, wat sterretjes en wat babypapier (ach ja, baby en kerst zullen hier sowieso door elkaar heenlopen) en klaar was mijn kaart.
Ik wens jullie allemaal een fijne Sinterklaasdag en een heerlijk avondje. Wij vieren dit altijd met de kleine nichtjes die nu inmiddels 4 en 2 jaar oud zijn: zo leuk om ze er helemaal in op te zien gaan, ik heb er nu al zin in ;-)

Stamp: Cold Christmas (Crafty Sentiments), Merry Christmas wooden stamp
Image: Wintervillage IT559 (Marianne Design)
Papers: Old-fashioned Nursery boy (Marianne Design)
Tools: Frantage (Stampendous), heattool (Artemio)
Embellishments: flower, roses, meeldraadjes, gaasje (Kruidvat), stars

12 opmerkingen:

  1. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. Hetsneeuw op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaha, het is een beauty Chantal maar volgens mij heb jij de grootste en mooiste surprise al geleverd en ben jij iets hééél anders aan het doen ;)....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Chantal.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! (lees het net het berichtje van Kelly op ons DTblog) Ik wens jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid toe voor kleine Thijs en voor jullie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Chantal,
    ik denk: ik heb een berichtje gemist. Je bent intussen bevallen van een gezonde zoon toch? Van harte gefeliciteerd met Thijs. Ja, hoe weet ik dat nu toch, he? Geniet ervan, Chantal!!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. vergeet ik te zeggen dat deze kaart ook weer helemaal top is!
    Liefs.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    Prachtige kerstkaart in hele mooie kleuren en van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Thijs..
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is top en zo zie je maar dat niet alles te plannen is.......net als dit berichtje hahahah!! Maar lieve Chantal, ook via deze weg van harte met de geboorte van jullie zoontje Thijs. Lekker genieten nu jullie heerlijk thuis zijn! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet card Chantal. Congrats on your bundle of joy!

    Hugs,
    Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card Chantal and even cuter baby boy! He is so precious!!

    Congratulations!

    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen