donderdag 13 februari 2014

Creative Knockouts #24 - Spots and dots

Today our challenge over at Creative Knockouts is: Spots and Dots! I love working with little spots, they make me happy :) I've created a tag with a giftcard from a very famous shop in Holland on it. It matches well with the text: 'Shopping for Two'. The image and the sentiment are from Bugaboo. It's a very clean&simple project but I like the way it turned out. Hope you can join us this week!

******************************************************
Vandaag weer een nieuwe challenge bij Creative Knockouts: Spots and Dots. Altijd leuk, lekker een beetje met stipjes werken :) Ik heb een tag gemaakt met daarop een cadeaukaart. Ik heb zelf mogen ervaren hoe leuk het is om cadeaukaarten te mogen ontvangen, maar nog leuker is het om, in dit geval het pasje, te pimpen. De digi en de tekst zijn allebei van Bugaboo. Misschien vinden jullie het leuk om mee te doen? 

Papers: Eline's Babies boy (Marianne Design)
Tools: cuttlebug, embossing folder spots and dots (Provocraft)
Embellishments: ribbon blue, brad white
Coloured with: Copicmarkers

8 opmerkingen:

  1. Grappige digi en heel leuke tag Chantal!! Streepjes, ruitjes en stipjes.......ik hou er wel van!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tag Chantal...mooi stempeltje van bugaboo....Ik ga er ook eens over brainstormen....

    groetjes en nog een fijne donderdag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke label heb je gemaakt Chantal, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk Chantal.
    En jij kunt je helemaal verplaatsen in het afdrukje denk ik....hoewel dat alweer even geleden is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simply fabulous tag! I adore the image and sentiment and the colors and layout too! Great inspiration.

    Creative Knockout DT Sister
    Tamie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Darling tag for a new mom! Your Creative Knockout Design Sister
    Pam

    BeantwoordenVerwijderen