zaterdag 15 februari 2014

Gastdesigner Marianne Design Diva's - Kraft

Woop, woop, woop: this month I am guestdesigner over at the challengeblog Marianne Design Diva's :)! I totally love working with Marianne Design goodies, they are definitely my favorite goodies! This month the challenge is to work with kraft, not so hard for me.
I've stamped my image on kraft and coloured it with Derwent Coloursoft. I've made the basecard, a flower, a corner and some leafs from kraft as well. Hope you like to join me, you can win some very nice Marianne Design prices! Have a lovely saturday!

*******************************************
Eind vorig jaar werden er op het challengeblog van Marianne Design Diva's gastdesigners gevraagd en daar heb ik op gereageerd. Deze maand was het zo ver: ik mocht gastdesigner zijn! Superleuk natuurlijk want ik ben altijd helemaal weg van de spullen van Marianne Design, zij brengt zulke leuke spulletjes op de markt :) De challenge is om kraft te gebruiken, nou dat is niet zo moeilijk voor mij.
Ik heb de afbeelding gestempeld op kraft en ingekleurd met Derwent Coloursoft. De basiskaart is ook van kraft, net als de gestanste hoek en de gestanste bloem en blaadjes.
Ik wilde deze kaart maken voor een vriendinnetje van mij die samen met haar man een huis heeft gekocht. Helaas was ik te laat met het afmaken van deze kaart (tja, met zo'n klein mannetje heb ik nu eenmaal niet meer zoveel tijd als eerst om kaartjes te maken, haha) en dus hebben zij een andere kaart gehad en kan deze mooi in de voorraad. Vandaag ga ik in hun nieuwe huisje kijken, ik ben benieuwd!
Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag!

Stamp: Don&Daisy moving (MD DDS3302), textstamp Eline's Vintage (MD EC0096)
Papers: kraft (bazill), paper pad Eline's Huis Roses are red (MD PB7029)
Tools: cuttlebug, collectables corner and winter sentiments (MD COL1342), craftables circle and flower stitch (MD CR1248), craftables border stitch (MD CR1250), creatables ribbon flower 1 (MD LR0108), creatables branch forest (MD LR0150), creatables Anja's Leaves 1 (MD LR0226), figuurrandschaar (Fiskars)
Embellishments: pearlbrad, fineliner pink, organzaribbon pink
Coloured with: Derwent Coloursoft

12 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat je GD bent Chantal en je kaart is dat ereplekje helemaal waard, enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje en je hebt gelijk, Marianne heeft heel leuke dingetjes om te gebruiken. heel leuk gedaan zo op kraftpapier te kleuren.Veel plezier van het weekeinde. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is erg leuk ! mooi van kleur, leuk ingekleurd
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje en ook supermooi Chantal!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn !! Leuke kaart en een leuke challenge, ook echt wat voor mij!!
    Lekker van je mannetje genieten hoor!
    Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal
    Wat leuk om GD te mogen zijn, je kaartje is prachtig en leuk dat je die oudere mal van de bloem hebt gebruikt.
    Fijn weekend nog.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat leuk dat je gd mag zijn voor Marianne. Je hebt een heel leuk voorbeeld gemaakt met kraftpapier, jammer dat het niet op tijd was voor je vrienden maar nu heb je alvast al weer iets in je voorraad....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk dat je deze maand onze gast dt'er mag zijn. Je voorbeeldkaartje is superleuk!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Chantal, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal. Wat een leuke kaart. TOP. Heel leuk met deze stempel op de mal. Erg mooi gemaakt en afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen