dinsdag 12 augustus 2014

Lintjesbord

Hoi! Daar was ik weer! Met een projectje dat al eventjes klaar was maar die ik nog steeds niet heb laten zien. Dit lintjesbord maakte ik voor op Thijs zijn kamertje. Ik stop er kaartjes en foto's tussen en leuke andere dingetjes.

De basis is een canvasdoek van 50cm x 70cm waar ik met spuitlijm synthetische vulling op heb gelijmd. Daarna heb ik een stuk stof eroverheen gespannen en vastgemaakt aan de achterkant. Wat satijnlint eroverheen gespannen en tenslotte op de kruispunten wat brads bevestigd. Uiteindelijk was ik helemaal blij met het resultaat (zeker als het lekker vol hangt met foto's en dergelijke). Jammer dat het toen ik deze foto nam net begon te regenen: nu is hij wat donker. Aan de andere kant ook gelukkig, want ik ben net terug van een flinke wandeling ;)

Ik kom snel weer bij jullie spieken ;)

Benodigdheden
* Canvasdoek 50cm x70cm
* Spuitlijm
* Synthetische vulling
* Stof van minimaal 60cm x 80cm (de stof moet om het doek gevouwen kunnnen worden en daar worden vastgezet, heb je dus een dikker canvasdoek, dan heb je ook meer stof nodig)
* Satijnlint (aan 9 meter had ik meer dan genoeg)
* Brads 
* Punaises

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    het is een heel leuk idee! Mooie kleur ook. En gelukkig dat je een droge wandeling had...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat leuk staan op zijn kamer. Mooie frisse kleur blauw Chantal !
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen