zondag 26 april 2015

Dino glijbaan

Helemaal blij was Thijs met zijn Dino-glijbaan op zijn verjaardag. Hij kreeg deze van zijn tante, oom en nichtjes. Helaas was het toen eind november en konden we hem alleen binnen even uittesten, daarna moest hij even op zolder wachten. Maar met het mooie weer kwam ook de Dino weer tevoorschijn. Het is nog wel een beetje eng maar ik weet zeker dat er veel gebruik van gemaakt gaat worden.

Deze foto van papa die zijn zoon helpt bij het glijden moest natuurlijk gescrapt worden. Ik was al een paar weken aan het uitdenken hoe ik het wilde hebben en uiteindelijk is het ook bijna zo eruit komen rollen. Op de foto vind ik alleen de letters Dino iets te ver omhoog staan, maar goed voor de rest ben ik meer dan tevreden.

Ik heb lekker gekliederd met verschillende soorten glimmermist (Key Lime Pie, Delphium, Banana Chalkboard), gestempeld met acrylverf, gebruik gemaakt van stencils in combinatie met chalk, diverse oude stukjes scrappapier opgebruikt, een vlaggenlijntje met de Sew Easy geborduurd, gestempeld met Stazon en wat embellishments geplakt. Deze manier van werken (diverse technieken combineren) spreekt me erg aan. Wellicht komt er in mijn lay-out van volgende maand weer zoiets voorbij ;) Ik loop in ieder geval nog steeds op schema met iedere maand een lay-out en verzamel zo scraps van mooie momentjes.

Met deze lay-out wil ik meedoen met de challenge van Cards en Scrap Challengeblog. Het thema is daar 'vlaggetjes'.

Papers: Leftovers, Kaisercraft
Stamps: Celebration stamp (Marianne Design), Clear Stamps (Action), datestamp (Panduro), foamstamps
Tools: Sew Easy Banner, stencil heart (Panduro), Stencil alphabet (Nellie Snellen)
Paint and ink: Green acrylic paint (Amsterdam), Glimmer Mist (Key Lime Pie, Delphium, Banana Chalkboard), Stazon
Embellishments: Embellishmentpack blue and green (Avec)

9 opmerkingen:

  1. Superleuke layout met die teksten en glimmermist in de achtergond, ik denk dat jullie nog veel plezier van de dino gaan hebben.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave layout Chantal!
    Mooi met het groen en zwart, heel stoer.
    Fijne Koningsdag morgen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke LO. De kleuren vind ik mooi bij elkaar en die glijbaan is ook wel tof!
    Ga je inderdaad nog veel plezier van hebben! Of nou ja, Thijs dan, natuurlijk he??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    helemaal leuk dat je meedoet bij cards and scrap . wat een heerlijke layout heb je gemaakt en die kleuren spreken mij ook erg aan lekker fris.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfecte layout bij deze foto! Hoe leuk ook die vlaggetjes borduren met twine, helemaal geslaagd zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal
    Gaaf is deze LO van jullie stoere Thijs en wat zal hij veel plezier hebben van die mooie glijbaan.
    Lieve groetjes, Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige layout heb je gamaakt voor de scrapuitdaging van C&S! Mooi hoe je de achtergrond heb bewerkt, in combinatie met de foto!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout en met die vlaggetjes extra feestelijk!
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geduldig klusje om de vlaggetjes te borduren. Een super layout met mooie kleuren en details. Gezellige dat je mee hebt gedaan met de challenge van C&S. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen