maandag 9 november 2015

Project life - week 40

Wow, meer dan een maand niks gepost. Wat erg. Tja, ik moet ook zeggen dat ik tegenwoordig veel op Instagram doe en ook vaak creaties bewonder op Facebook en dan schiet het bloggen er wel eens bij in...

Maar ik ben ook een leuk nieuw project begonnen: Project Life. Ik wil voor de laatste drie maanden van dit jaar een album bijhouden volgens de Project Life methode. Per week wil ik een spread vullen met de dingen die ik in die week heb gedaan. Daar kunnen dus ook hele kleine huiselijke dingen bijzitten. Inmiddels heb ik nog maar een spread af, maar de foto's voor de volgende weken liggen al klaar :) Ik hoop snel weer even bij jullie allemaal te neuzen!

Gebruikte materialen:
* album project life (Kaisercraft)
* Project NL kaartjes individu (Marianne Design)
* Stans- en stempel project NL (Marianne Design)
* Stempel typewriter (Joy!crafts)
* Houten hartjes (Xenos)
* Plakstenen en vilten hartje (Avec)







4 opmerkingen:

  1. Ach wat is dit weer enig gemaakt. Zo heb je heel gave herinneringen voor later!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, een project life!! Mooi om zo herinneren vast te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het super leuk.
    heerlijk dat er nog iemand die ik ken pl doet.
    kan ik een beetje afkijken ( haha) bij jou.
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om op deze manier de rest van het jaar vast te leggen. Eigenlijk doen we dat veel te weinig, foto's afdrukken en op een mooie manier verwerken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen